Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΛΟ...

Εντάξει, δεν είμαι από σόϊ. Ούτε από τζάκι, που λένε. Από ταπεινή οικογένεια είμαι. Αυτή η ταπεινή οικογένεια (υπό την ευρύτερη έννοια) έχει βγάλει δύο σοβαρούς ανθρώπους: Εμένα κι έναν (αρκετά) μακρινό μου ξάδερφο.
Εγώ είμαι ένα ρεμάλι της κοινωνίας. Ο (μακρινός μου) ξάδερφος είναι αντιδήμαρχος στο δήμο Αθηναίων.

Κοίτα τώρα ρε μάγκα μου τι σκαρφίστηκε ο ξάδερφος, και μάλιστα αποφάσισε να το εφαρμόσει στη γειτονιά του (υπό την ευρύτερη, πάντα, έννοια):

Εισβολή... καγκουρό στην Αθήνα. Δεν πρόκειται για τα συμπαθή μαρσιποφόρα ζώα, αλλά για τους νέους, υπόγειους κάδους περισυλλογής και διαχωρισμού των απορριμμάτων, που θα τοποθετηθούν σε όλες τις γειτονιές της πόλης.

Οι νέοι κάδοι θα ζυγίζουν τα σκουπίδια κάθε πολίτη, ώστε, όσοι πετούν λιγότερα, να πληρώνουν και χαμηλότερα τέλη καθαριότητας.

«Είναι η πρώτη φορά που θα εφαρμοστεί για τους δημότες στην Ελλάδα το δόγμα 'ο ρυπαίνων πληρώνει'» λέει στην εφημερίδα Τα Νέα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Αθηναίων, Χρήστος Τεντόμας, αναφερόμενος στο πιλοτικό πρόγραμμα του δήμου.

Τα εξελιγμένα τεχνολογικά μηχανήματα, που αποκαλούνται «καγκουρό» λόγω του σχήματός τους, θα ξεκινήσουν να τοποθετούνται σταδιακά στην Αθήνα με αφετηρία την πλατεία Σ.Πέτρουλα - Αγίου Κωνσταντίνου Κολωνού, μέσα στις επόμενες ημέρες. Οι δημότες της περιοχής θα εφοδιαστούν με ειδική κάρτα, με την οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν το μηχάνημα.


http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=734947&lngDtrID=244
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18627&m=N14&aa=1

Αμ' γι' αυτό δεν πήγε μπροστά η οικογένεια, ξάδερφε!!!!! Μια ζωή στην απόξω ήμασταν, επειδή υιοθετούσαμε ηλίθιες ιδέες!!!
Ακούς εκεί, "σκουπίδια με το κιλό"...
Πάτε καλά ρε? Ποιός σας τις δίδαξε αυτές τις κιεσμάλα? Σε ποιά σχολή τις έμαθες ρε ξάδερφε?

Και να πω ρε μπαγάσα ότι ξεκινάς την εφαρμογή τους από μια άσχετη γειτονιά, από την Κυψέλη, ας πούμε, να το καταλάβω!
Αλλά από τον Κολωνό ρε ξάδερφε? Από εκεί που σε ψηφίζει όλο το σόϊ (υπό την ευρύτερη έννοια)? Ντροπή ρε ξάδερφε να χαρατσώνεις το σόϊ!

Μια ζωή αυτοκαταστροφική ήταν αυτή η οικογένεια!!!! Κλαψ!
(Ακούς εκεί... "σκουπίδια με το κιλό"...)


Υ.Γ: Και πάλι καλά να λες ξάδερφε που μετακόμισε ο σύντροφος από τη γειτονιά... Θα μας άρχιζε οικογενειακώς στο δούλεμα...

1 σχόλιο:

ATHENA είπε...

ΜΑΛΙΣΤΑ, ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΞΑΔΕΡΦΟ ΛΕΜΕ!

ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ
ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΣΑΚΟΥΛΕΣ

ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΔΟΥς ΜΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ

ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΜΕΤΑΛΛΑ, ΓΥΑΛΙ, ΧΑΡΤΙ, ΟΡΓΑΝΙΚΑ

ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΜΕΣ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΑΜΟΛΥΣΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ ...